21 juni 2005

Första inlägget

Då det har varit stora talkörer som har uppmanat mig till att börja blogga tar jag idag mina första stapplande steg in i denna värld. Kommer det bli den succé folk hoppas på, eller kommer det bli ett enormt fiasko. Vad vet jag? Ingenting om just det, däremot vet jag en massa annat.

Kommentarer mottages gärna, löpande, men jag tänker inte garantera att jag kommer följa eventuella råd, utan jag kommer välja de som är fördelaktiga.

Med darrande hand skickar jag nu ut detta, fullkomligt ointressanta, första inlägg ut i denna djungel av bloggar.

6 Comments:

Blogger Jessica said...

Great! Skriv massor!

21 juni, 2005 15:19  
Blogger En Barnfri Kvinna said...

Bra Johan. Ny sida i favorit-mappen :)

/ejp

21 juni, 2005 16:01  
Anonymous Anonym said...

johan!

det ska bli härligt att få läsa om dina tankar och allt som händer ditt liv :)

kramar från pill

22 juni, 2005 09:48  
Anonymous Anonym said...

Bra so far!
Och du är upplagd i "favoriter"

Puss Sus

22 juni, 2005 10:29  
Anonymous Anonym said...

Helt klart godkännt Johan! Jag kanske joinar in och skriver om mitt egna miserabla liv..

Ju "naknare" desto populärare vet du väl? :-)

22 juni, 2005 15:45  
Anonymous Anonym said...

Snygg blogg Johan, du rockar! :-)

22 juni, 2005 17:27  

Skicka en kommentar

<< Home