14 mars 2006

Helguppdatering

I fredags mötte jag upp Virpi och tog två öl och åt lite innan vi mötte upp Emilia, Karin och David, samt Karins mamma, på Papagallo. Det dracks en hel del vin, och sedan följde vi med upp till Karins mammas lägenhet och drack lite mer vin innan Stockholmsnatten kallade. Det blev lite åsiktsskillnader om var vi skulle gå, men några av oss hamnade på en rockklubb vid Mosebacke. Det var ett bra liveband som spelade där, och det var bra överlag. Drog därifrån strax efter 1. Sprang på min kusin vid tunnelbanan på hemmaplan. Vi blev båda förvånade. Sen var det dags att gå till sängen.

På lördagen var det dags att träffa Lelle, David, Karin, Nico och Ekke på dagen. På kvällen var det dags att åka till Anne-Maries 70-årsfirande. Vääldigt blöt tillställning. När vi inte fick vara kvar i lokalen längre blev jag kidnappad hem till Åke och Anna för mer whisky, öl och southern comfort. Hemfärd skedde vid 2-snåret.

Var lite sliten på söndagsmorgonen, men en äggröra var vad som behövdes och det hjälpte. På eftermiddagen hörde Pelle av sig och ville träffas på kvällen, så jag sade att han skulle släpa över sig och Marie till Telefonplan så kunde jag bjuda på risotto. Det gjorde jag, och den blev otroligt god. Det blev visst lite vin där också. Sov som en klubbad säl den natten, förutom när Rufus var sällskapssjuk.

Igår var det workshop med jobbet. Hamnade i lag med lite folk från andra stabsfunktioner, och vi sopade banan med resten och tog guldet. Blev bjuden på god paj på kvällen.

På lördag är det tydligen dags för brunch, och Pelle yrade om att vi skulle komma över och dricka vin på kvällen. Nåväl, får se vad som händer.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

asså nu vill jag ju inte klaga (igen) men vafan grabben nu börjar det bli dags för uppdatering!

29 mars, 2006 19:17  

Skicka en kommentar

<< Home