02 mars 2006

Mer som hänt

Förra lördagen var det dags för Maria att över en natt bli ett helt år äldre. Festen var på Saddle and Sabre, och maten man fick äta var deras chili. Inte lika bra som min egen, men ändå ätbar. Det blev en hel del öl, och efter mycket om och men blev jag övertygad om att jag skulle visa hur snygg jag var i stay-ups, de hade ju hört om mina tidigare bedrifter. Lyckligtvis verkar alla kameror ha dött eller drabbats av fågelinfluensa.
Jag luktade tydligen som en hel spritfabrik under natt och dagen efter. Förstår inte varför....

Helgen innan det hade vi svensexa för Johan. Då var jag trött, precis avslutat bokslutsgranskningen. Det var en lång dag som inleddes med en kidnappning, för att sedan transportera offret till Eriksdalsbadet för en timmes simhoppsundervisning. Efter simhoppet blev det färd till Il Forno, där offret fick baka sin egen pizza.
Efter maten fick han ta på sig skiddräkten för att sedan ha skidorientering genom stadens gator, med diverse uppdrag, för att sedan avsluta med karaoke på ett japanskt hak på luntmakargatan. Efter detta åkte vi ut till Jakobsberg för discobowling (jag var sämst) och sedan mat på Golden Dolphin, i särklass det sunkigaste stället jag varit på.
Var grymt trött och åkte hem vid strax innan 23.
Veckan efter var jag lite krasslig.

I fredags, dagen innan bröllopet, hjälpte jag Virpi att flytta. Snacka om att man blir ledbruten efter 3 trappors spiraltrappa utan hiss.