07 mars 2006

Ny läsning

Har lagt upp lite fler bloggar på högerkanten. De två senaste är Birka Brinner och .Net. Sen kan det alltid vara läge att pinga sin blog när man uppdaterar, så att alla ens fans vet att det är uppdaterat. Pinga kan man göra på Nyligen.

Igår blev jag blixtinkallad på ett cateringuppdrag i Gamla Stan. Telefonen ringde på lunch och det undrades om jag kunde ställa upp några timmar på kvällen. Visst kunde jag det! Hade kökstjänst fram till 23, men det var roligt, och jag sov som en stock. Katterna var grymt keliga inatt, de spann så högt att jag vaknade.

Svinkallt imorse! Hörde om folk i Stockholmsområdet som hade nedåt -16. Lyckligtvis bor man i Hägersten, lite söderut, så det var så varmt som -13,5 hos mig. Rena värmeböljan.

5 Comments:

Blogger Anette said...

Tack för reklamen Johan!! Ska naturligtvis återgäldas hos mig.. :)

/Net

PS! Mina kollegor undrar när din pappa öppnar butiken igen - de saknar hans goda smörrebröd...

08 mars, 2006 13:18  
Blogger Johan said...

Net
Klart att din blogg ska få reklam.

Han tror att de ska vara klara med ombyggnaden om ca två veckor. Ännu så länge är det bara betonggolv och ingen belysning eller värme, men han hälsar att det kommer bli riktigt bra.

08 mars, 2006 13:42  
Blogger Anette said...

Okej, då vet jag vad jag ska säga när de kommer och tjatar här. Ser fram mot att se butiken efter nyrenoveringen...

08 mars, 2006 14:51  
Blogger Johan said...

Ska träffa honom ikväll, då ska jag höra efter mer bestämt datum.

Så, du är alltså stammis där?

08 mars, 2006 17:24  
Blogger Anette said...

kollegan som fixar luncherna är stammis där...och det blir titt som tätt att de vill ha goda smörgåsar när det vankas fint besök på kontoret :)

09 mars, 2006 16:10  

Skicka en kommentar

<< Home