02 mars 2006

Av bara farten


Jag har uppenbarligen haft ett rejält bloggbehov. Inte skrivit på ett bra tag, men helt plötsligt rasslar det ut inlägg.
Jag har fått höra av flera oberoende källor att jag är lik Johan Glans. Stämmer det möjligtvis?
Detta har gjort att det har planerats en Kvarteret Skatan-kväll imorrn kväll. Emilia är det stora Johan Glans-fanet, och hon tar med sig sin Martin. I övrigt kommer Virpi, David, eventuellt Karin och Matilda.
Det blir nog att jag slänger ihop en lite risotto till middag.
Ikväll ska jag nog bjuda på renskav. Det är så gott och det är evigheter sen jag åt det.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nej Johan. Det är Johan Glans som är lik dig ;)

03 mars, 2006 09:33  
Blogger Johan said...

Sus>>
Tack för klargörandet.

03 mars, 2006 09:42  

Skicka en kommentar

<< Home