30 maj 2006

Bestämt

Eftersom det inte haglat in förslag på ny bok kommer jag knata till SF-bokhandeln efter jobbet och köpa Stardust av Neil Gaiman. Detta innebär att ni har ca en vecka på er att komma med nya förslag.

Sen får jag sitta på tunnelbanan med Morrissey, Madness, The Specials, The Smiths, Bowie eller Dexy's Midnight Runners i min iRivers lurar, samtidigt som jag njuter av Neil Gaimans humor. Bra även att ha de nätter jag sover hemma och tvingas åka buss från Liljeholmen till Telefonplan.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Har du läst "Härsken på ringen" av Beard/Kenney? Tokparodi på ringen, förstås. Har inte riktigt bestämt mig för vad jag tycker ännu, men jag tror nog att det är lite din typ av humor.

31 maj, 2006 14:13  
Blogger Johan said...

Hmmm, kanske ska prova den.

31 maj, 2006 14:55  

Skicka en kommentar

<< Home