10 maj 2007

Torsdag

Så var det torsdag eftermiddag/kväll. Idag efter jobbet bjuder min arbetsgivare (den som i det här fallet är slavägaren som hyr ut mig till min arbetsplats) på en konsultträff. Då kommer vi uthyrda få träffa våra kollegor uthyrda till andra företag och gå på Nationalmuseum och sedan bli bjudna på middag på nyöppnade Vickan. Trevligt!

Otroligt trött imorse, det var tungt att gå upp, men lyckades ändå komma iväg hyfsat tidigt till jobbet, var på plats redan halv nio.

Idag blev månadsskiftesarbetet färdigt, bortsett från en kund, där det har trasslat till sig. Nåväl, det är en dag imorrn också, då kanske jag fått alla uppgifter jag behöver.

Snart helg. Mycket skönt. Blir med all säkerhet en billig helg, framförallt efter svensexan förra lördagen, där rusade det iväg en hel del dinarer. Kul var det, däremot. Mycket kul. Offret var mycket nöjt, vilket väl är det viktigaste.