11 maj 2007

Bizarr craving

Undrar om jag har gått och blivit gravid. Helt plötsligt fick jag craving efter en burgare från McDonalds. Hur kommer detta sig? Jag har inte ätit där sen vid flytten, dvs i december. Jag gillar ju inte ens deras okryddade kött och svampiga bröd. Inte heller deras speciella sås. Speciell brukar användas som ett ord för något som inte är riktigt normalt, snarare något som är sjukt. Vad innehåller denna hemliga sås? Vill man veta. Nej, det enda jag vet är att jag inte ska äta en burgare från McDonalds till lunch, resten är höljt i dunkel.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Håller med om okryddat kött och sunkigt bröd.
Och trots detta får jag en obeskrivlig längtan efter dem då och då.
Och efteråt mår jag ill aoch lovar mig själv; aldrig aldrig mer!!
Kan det vara kroppen som är bakis. Utan att vi förstår varför?

Tack föresten för länken :=)

Sus, den fd stay-up-ägarinnan

11 maj, 2007 11:50  

Skicka en kommentar

<< Home