08 februari 2006

Trött?

Igår var en härlig dag. Vaknade 04:40 och kunde inte somna om. Underbart!
Iväg för att träna och vara på gymmet vid 06:30. Tyvärr hade ju någon byggt en laburint och hinderbana av snödrivor på vägen, så jag missade tåget. Skickade SMS till Lelle om att jag skulle bli sen. Självklart hade han ju försovit sig. Aset! Nåväl, lika bra att åka när man ändå är påväg. Träningen gick dock bra, och som vanligt under den här tiden på året kliver man in på jobbet vid 07:30. Lyckades hålla mig någon timme innan första trippeln espresso hämtades.

Efter den långa dagen var jag färdigarbetad vid 18-snåret, sen var det bara att åka hem. Passade på att hämta upp utlånade dammsugaren och stolarna också. Gäller att passa på medans man har bil.

Lunchade med Rasmus idag, han har passat på att byta jobb.

Två och en halv dag kvar på det här nu, känns som om jag skulle kunna sova en vecka sen.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

04:40 är en bra tid att vara vaken på; inatt såg jag ett avsnitt av magnum, med unga sharon stone spelandes en bedårande stackars kvinna med bipolär sjukdom. tom selleck fick till det, så klart.

24 februari, 2006 11:45  
Anonymous Anonym said...

Men Johan..jag väntar och väntar på en rapport från din senaste stay-up-session! KOm igen nu ;)

02 mars, 2006 09:49  

Skicka en kommentar

<< Home