07 februari 2006

I repent

Jag måste ju passa på att be om ursäkt för mitt ytterst sporadiska bloggande. Det är det här hemska bokslutsgranskandet som passar på att ta upp min tid. Bokslut, förresten, det låter nästan som Book-slut. Är det en nymfomanisk bibliotekarie?

Har räknat ut att jag kommer ha ca 4 veckors extra semester efter all övertid jag har jobbat, så lite bra får man ut av det. Sen blir man även billigare i drift, på söndagens inflyttnings-/födelsedags-/utflyttningsfest höll jag på att somna redan vid 21-snåret. Tur att jag fick starkt kaffe. Visade sig att alla som hade tänkt åka buss hem åkte tidigare än mig, så jag var solo som skulle åka buss, så det blev att sova kvar i Sollentuna. Bra, i och för sig, då blev det en bra brunch.

På fredag är det slut med övertiden, då får jag ett normalt liv och kan blogga lite mer normalt.

Lev väl tills dess.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Äntligen! snart kanske man tom får se din söta nuna på kellys igen också haha börjar känna att jag inte gör mitt stalkerjobb speciellt bra. äh sorry fan det är nästan så att jag skrämmer mig själv, ska inte smyga runt bakom husknutar och smygkika, lovar.

07 februari, 2006 22:26  
Blogger Johan said...

Ja, snart är det dags att börja stalka igen. ;-)

08 februari, 2006 08:03  

Skicka en kommentar

<< Home