28 juni 2005

Ny dag

Trött imorse. Varför, frågar då vän av ordning. Jo, det blev visst någon enstaka öl igår efter matchen. Gott, men kanske inte toklistigt, men inte ens jag kan vara listig jämt.
Matchen, vad ska man säga om den? Öster bjöd upp till dans, men domaren stal segern. Storpublik, dock, över 13000, inte illa för Superettan.

Ola vill inte minnas att han hade stay-ups på midsommar, men bilder talar emot honom.
Karin verkade tycka att fotboll faktiskt gick bra att titta på. Jag tror till och med att David försökte förklara off-sideregeln för henne.

Vilddjuren hemma är inte helt nöjda med att jag är borta hela kvällarna, så de tar gärna igen allting när jag är hemma, vilket ofta innebär när jag sover. Dels är de hysteriskt keliga, så jag får snart räkna med ett knäckt näsben, Lucifer stångas ganska hårt, samt lite små blåmärken, eftersom Rufus tycker att jag behöver punktmassage. 6 kilo utspritt på 4 punkter på vardera en kvadratcentimeter, det är inte alltid så bekvämt som man kan tro. Efter en stunds kelande måste de hinna med en brottningsmatch under sängen. Dunsar ganska bra i sängbotten.

Tisdag, bara två och en halv dag kvar på arbetsveckan. Lediga fredagar under sommaren var ett genidrag. Arbetslusten är dock helt bortspolad för tillfället, den kanske återkommer?

Nej, nu kallar rapporten igen, dags att fortsätta skriva lite.

Apropå ingenting, hade aldrig trott att mitt leverne kunde intressera så många. Så händelserikt är det ju ändå inte. Men, men, jag får helt enkelt känna mig smickrad.