17 augusti 2005

Onsdag även den här veckan.

Onsdagen börjar närma sig sitt slut. Det har verkligen varit full fart hela den här veckan. Skönt, på så sätt att dagarna går snabbare.

Fick höra från farsan att han ska hjälpa till vid öppnandet av Jürgen Grossmans nya krog GQ (Gastronomisk intelligens) och ha hand om ostdisken. Roligt, lite gratisreklam för affären också, då all ost kommer komma därifrån. Ska upp till Kommendörsgatan och morsa efter jobbet.

Ute efter jobbet igår och tog en öl med Roger. Trevligt! I övrigt har det inte hänt så mycket, utöver att jag odlar ett smärre hat mot Power Point.

Har fått höra 3 gånger senaste veckorna att jag verkar ha blivit mer harmonisk och verkar trivas mer med tillvaron. Kul att höra att det syns så väl.

Apropå tidigare inlägg. Jag har kommit fram till att det är toppen att vara snäll och det är ingenting jag kommer sluta med. Det vinner man på i längden.

Såg igår att Rufus hade två fästingar. Problemet med honom är att han har så tjock päls att man inte märker dem förrän de är enorma. Blä, de är så äckliga att ta bort när de är så stora, lätt att de spricker. Nästan så att jag ska låta den lossna av sig själv.

Stör mig lite på folk som inte besvarar direkta frågor. Det är ju en viktig fråga. För min del i alla fall. Jaja, jag får chansa.

Ikväll ska jag träffa David. Kul, men inte helt ovanligt.

2 Comments:

Blogger Anna @ Mormor hade stil said...

det är väl klart det lönar sig att va snäll... *skratt* If you believe in that carma crap...

25 augusti, 2005 11:30  
Blogger Johan said...

Ekorren
Karma=Crap

25 augusti, 2005 16:25  

Skicka en kommentar

<< Home