11 september 2005

En hel vecka

Nu har det dröjt länge sedan senaste bloggen. Skrev igår, men då envisades blogger att ha en serveruppdatering, så ett lååångt inlägg försvann i cyberrymden.
Idag är jag, ännu så länge, lite trött, så det blir en kort blogg.
Förra fredagen hamnade vi efter mycket om och men på Bonden Bar, där det var skakväll. Otroligt mycket bra musik, och jag och Lelle var igång på dansgolvet, vi var faktiskt helt solo där ett bra tag, innan några väldigt påtända och påfrestande människor gjorde entré. Lyckligtvis kom det även två flickor upp och gjorde oss sällskap. Mycket trevligare. Då de påtända människorna blev för påfrestande tog vi oss till Rock's, via H62. Kvällen tog slut lagom när Rock's stängde.

På lördagen tog vi oss till Pelle och kollade på fotbollen innan det blev dags att värma upp inför kvällen, med lite Madness och annat.
Då vi inte hade köpt biljetter fick vi sätta oss på Nalens bakficka en timme innan vi tog oss till Stomp-It. Tyvärr var det lite för lite ska, men otroligt kul ändå.

I veckan har det verkligen varit häcken full med arbete, och i fredags stannade jag hemma från jobbet, pga trasig hals. Det har lyckligtvis blivit bättre. Igår var vi hemma hos David och roade oss, innan vi tog oss till Rock's. När vi var där SMSade Louise och tyckte att vi skulle göra henne sällskap på Riche. Hon hade även Sara med sig, så vi tog oss dit. Det var nog första gången jag var där, och jag är nog inte så sugen att gå dit igen, men det var hysteriskt trevlig kväll i alla fall. Idag är jag dock trött.

Fullspäckad vecka som kommer. Konferens med jobbet måndag och tisdag, fotboll på tisdag, och dags att skådespela på onsdag. Och utvecklingssamtal på fredag. Har alltid ångest inför sådana.