02 september 2005

Träning och även en del roligt

Imorse trodde jag att jag skulle dö, men jag lyckades ändå vara på friskis vid 06:40 imorse och ta ett pass på gymmet. Det var tidigt. Skönt däremot när det var klart, känns bra i kroppen. För att piggna till var jag dock tvungen att ha lite upptempomusik påväg till jobbet:
  1. The Prince - Madness
  2. We gotta get out of this place - Ska Dows
  3. Rat Race - The Specials
  4. Friday nights, Saturday mornings - The Specials
  5. South London boy - Arthur Kay and the Originals
  6. Ska'd for life - Ska Dows
  7. The robots - Teddybears

En lista som funkade bra att piggna till med.



Efter träningen tog vi en liten fika, rätt skön start på dagen. Fast innan jag gick hemifrån var jag tvungen att ta en dubbel espresso med halv vattemängd. Var som tjära.

Lunchen igår var trevlig, får se om det blir mer. Fick hjälpa till att köpa bärbar radio.

Ikväll är det skakväll på Bonden bar. Ska bli askul, hoppas jag. Är inte riktigt bankmässigt klädd idag. Blir nog billig öl på Kelly's innan.

Det verkar ha löst sig för Teresa. Kul!

Blev inget Morgonpasset imorse på grund av träningen.

Ikväll kan det nog bli en del ståande. Ståande är vad vår nya idol balkongståarn sysslar med. Det är en av Joakim Lindengrens superhjältar.

2 Comments:

Blogger Johan said...

Sandra>> Det finns en del killar där, men det brukar nog snarare vara en 60-40-fördelning.

02 september, 2005 11:31  
Anonymous Anonym said...

men vad är det här? varför uppdaterar du inte? vill ju veta vad du tyckte om stomp-it, fredagens gearclub var aningens avslaget.. ett av banden körde dock en grym cover på teenage kicks så vafan...i helgen blir det älskade Bröderna olsson igen har abstinens efter 6 dagars uppehåll

08 september, 2005 15:10  

Skicka en kommentar

<< Home