13 juli 2005

Ännu en onsdag

Såja, då börjar semestern närma sig, sista dagen imorrn. Direkt efter jobbet imorrn är det bara att sätta sig på tåget till Arvika för mitt livs första festival, om man inte räknar den hemska Vattenfestivalen.

Lämnade katterna hos Pelle och Marie igår. De vande sig väldigt fort med att vara hos främmande folk. Självklart frågades det om jag ville ha mat och kanske en liten öl till maten, så det blev att lämna bilen där, men jag kan ju hämta den när jag hämtar vildarna.

Klar med det sista på jobbet idag, så imorrn kan jag städa skrivbord och pilla navelludd.

Efter jobbet är det dags för en liten öl med Lelle, sen skas det åkas hem och packas och bränna skivor. Bäst att bränna ner lite Specials och Madness, så att det inte bara blir en massa synth. Har hittat några band att se, men tyvärr missar jag DiLeva. Ska även se till att jag missar Håkan Hellström. Getingrapporten ser positiv ut.

Bäst att vattna chiliplantorna rejält, så att de inte torkar ut över helgen.

Av någon outgrundlig anledning minskade arbetslusten ännu mer helt plötsligt. Lustigt!

Hmm, man skulle ha någon att småhångla med under semestern......
Nåja, det kan nog bli bra ändå.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ha det så bra i Arvika!
Blir andra festivalen sedan 1992 som jag missar! :( Men det verkade ju bara vara en massa pop i år så det får väl gå an.

13 juli, 2005 15:55  
Blogger Johan said...

Skönt att det är en del annat än synth.
Jag ska hälsa Arvika från dig.

13 juli, 2005 15:57  

Skicka en kommentar

<< Home