12 oktober 2005

Förresten

Nu när Posten inte finns, var köper man flyttkort?

Råkade ut för en kanonskum grej, drömde om en tjejkompis jag inte träffat på 10 år, så jag fick för mig att jag skulle se om det inte gick att få tag på henne. Hittade henne på hitta.se och där fanns hon, och ett mobilnummer. Däremot känns det nästan lite stalkeraktigt att ringa upp sådär, så jag tänkte att man skulle skicka ett flyttkort med en liten hälsning på. Är intresset för en återförening ömsesidigt kommer hon ha både mailadress och telefonnummer, annars behöver hon bara låta bli att höra av sig. Hur smidigt som helst. Enda problemet är dock att jag inte har en susning om var man får tag på flyttkort.

Knepigt!

3 Comments:

Blogger Lisa said...

flyttkort är numera digitala! gå in på www.adressandring.se

lycka till!

12 oktober, 2005 17:13  
Anonymous Anonym said...

Jag har nog några gamla liggande, om du vill ha. Kanske blev så att jag fick med mig alla... :-)

13 oktober, 2005 08:43  
Blogger Johan said...

Jatackgärna flyttkort.

13 oktober, 2005 11:50  

Skicka en kommentar

<< Home