12 oktober 2005

Gott och blandat



Nu har halva arbetsveckan gått. Nice.

Käkade panerad rödspätta till lunch. Det var fantastiskt länge sen, men det var gott.
Imorse var det träning som gällde, var förvånad att jag inte avled när jag vaknade, det var faktiskt inga problem att gå upp. Med lite ska i öronen och Pratchett framför ögonen gick resan in till Friskis utan problem.

Träningen gick bra idag, känns fortfarande, kommer ha lätt träningsvärk imorrn. Skönt när det känns att det tar.

Har bestämt mig nu, i alla fall. Visserligen är S trevlig och spännande, men jag ska nog satsa på att bli kompis, sen får man se vad som händer, känns dumt att binda upp sig mot någon som inte vet vad hon själv vill, man kan ju gå miste om sin perfekta kvinna i så fall. Framförallt nu, när jag blir ihopmatchad med flickor både här och där, många tjejkompisar som har den perfekta matchningen. Kanonkul, även om det inte leder till något så får man många trevliga och intressanta möten.

Jag har fått frågor om hur Balkongståarn ser ut. Man förfasas över folks okunnighet. Han är medlem i superhjältegruppen Vänner av ordning. Det är han som står på balkongen.

På söndag kommer katterna hem. Föräldrarna tyckte att de kunde ha dem över helgen eftersom de ändå ska till landet. Katterna älskar att vara där och äta näbbmöss som de sedan kräks av, eller så gömmer de dem i morsans tofflor.

Köpte en mackgrill idag. Välfärd, och även ganska smidigt de kvällar man verkligen inte orkar göra mat.

Katterna jag har har väckt ett visst intresse, eftersom de nämns ibland. Kanske bäst att visa bilder på dem. (Usch, börjar låta som en sån där förälder som alltid ska visa bilder på sina barn.) Tyvärr verkar inte uppladdningsfunktionen funka just nu, så det får bli vid senare tillfälle.

Lucifer
Rufus






Snart kanske jag lär mig lägga in bilder där jag vill ha dem och få texten rätt.
Nu är dags att arbeta igen.

4 Comments:

Blogger Gagga said...

Jättefina katter!

12 oktober, 2005 16:21  
Anonymous Anonym said...

Åh! Plötsligt saknar jag dem jättemycket! Ge dem en stor kram från mig ikväll!

13 oktober, 2005 08:38  
Blogger Johan said...

Yngve, klart att jag ska göra det.

13 oktober, 2005 11:50  
Anonymous Anonym said...

Vad duktig du är som hänger i med det tidigar tränandet!

17 oktober, 2005 13:50  

Skicka en kommentar

<< Home