21 oktober 2005

Äntligen fredag

Den här veckan har jag verkligen haft häcken full. Visserligen bra, på så sätt att tiden går fort, men vad man är psykiskt slut på kvällarna, har gått och knoppat vid 22 varje kväll. Skönt då i alla fall att man kör slut på kroppen också genom att träna. Hade veckans sista träningspass imorse. Sjukt trött imorse.
Spellistan påväg till gymmet:
A rush and a push and the land is ours - The Smiths
Money money money - Madness
Mardi Gras - Arthur Kay and the originals
The Robots - Teddybears STHLM
The Prince - Madness
Rat Race - The Specials

I veckan har jag sett två riktiga kontraster, ett SHARP-skin och en bula. Den ena välklädd, och såg hyfsat intelligent ut, den andra i stentvättade jeans och jeansjacka, med en grottmänniskoblick. Konstigt att folk kan slå ihop dem i samma kategori.

Var och såg Bröderna Grimm igår. Det märks att Terry Gilliam regisserat den. Mycket bra rulle. Åt en gulasch på Soldaten Svejk innan.
Ska dricka öl med Teresa ikväll, hon behöver distraktion från fiskarn. Jag verkar ha blivit Brittsubstitut. Eventuellt blir jag match-makead. Rapport kommer.

Imorrn sista matchen för året, sen över till Maries 30-årsskiva. Köpa present idag, hoppas att hon gillar den. Jag blev tydligen presentansvarig, men tog död på alla diskussioner genom att ge ett alternativ och sedan säga att om någon hade invändningar kunde de handla själva.

Strax möte, den mest meningslösa sysselsättning som finns.

Hoppas på en bra helg för alla.

1 Comments:

Blogger Britt said...

Brittsubstitut... haha

27 november, 2005 18:35  

Skicka en kommentar

<< Home