27 oktober 2005

Panik och annat

Imorse var det inga problem att gå upp och träna. Mycket skönt efteråt. Konstigt, i och med att jag var på Odd igår och det var tysk afton. Var visserligen hemma vid halv elva, men man var rätt däst efter att ha ätit korv, surkål, fläsklägg och annat smaskens.

När jag kom hem låg det även en inbjudan till balen där, därav paniken. Balen är 12/11, och jag har ingen date till den. Våndan med singellivet. En bal man gärna vill gå på, men man vet inte med vem. Hur svårt kan det vara att hitta någon trevlig flicka som vill klä på sig en vacker klänning och gå med en stilig kille i frack? Tyvärr har jag ingen bild på hur stilig jag blir, så ni får ta mitt ord på det.

Nåväl, jag får jaga.

Fullt upp på jobbet den här veckan också. Skönt på så sätt att tiden går fort, men det blir sparsamt med bloggande.

På lördag ska jag hjälpa Henrik att flytta, på söndag kommer jag då troligtvis vara ledbruten. Fredagen blir det troligtvis hemmakväll.

Nej, nu jobba.