14 juli 2005

Nedräkning

Bara 5 timmar kvar till semester. Det är ju underbart. Semestern börjar dock med en 3 timmars tågresa. Inte lika spännande, får se hur det blir i Arvika. Rapport kommer troligtvis efter helgen. Tåget anländer vid halv nio, så jag är väl på festivalområdet vid nio, och hinner således se New Order som börjar vid midnatt. På fredagen ska jag nog försöka se Welle: Erdball och på lördagen blir det VNV Nation. Eventuellt går jag och kollar på Lars Winnerbäck, men annars klarar jag mig rätt bra från de andra banden.

Tror att jag packade om väskan ca 5 gånger imorse, med allt jag hade glömt. Lyckligtvis lite svalare idag, då kunde jag ha Docsen på mig, de tar sån otrolig plats.

Har fått rapport från campingen, tältet är uppslaget och ölen är provdrucken.

Katterna är tydligen vääääldigt nyfikna hemma hos Pelle och Marie.

Skönt att klara av det sista på jobbet redan igår, så att man kan ägna dagen åt att städa skrivbord och pilla lite navelludd.
Skulle köpa bok igår, för att läsa och komma med en rescension, men den var slutsåld, då orkade jag inte gå runt mer. Ja, jag vet att jag är lat, men jag tar det efter Arvika. Boken heter, för övrigt, Och fjättra Lilith i kedjor.

Strax lunch med Marie, då kanske man får en rapport om katterna.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Johan, du kan köpa "Lilith" här för 129 spänn:

http://www.cdon.com/main.phtml?prod=499559&nav=4115&navroot=902&page=product

Tove

16 juli, 2005 03:58  

Skicka en kommentar

<< Home